View Single Post
Old 19-05-2012, 23:58
Ecurie Maquette's Avatar
Ecurie Maquette Ecurie Maquette is offline
De Paddock Rookie

Ah, wat is het toch altijd plezant al die simpele samenzweringstheorieën te lezen... plezant, maar wel vermoeiend.

marcel even de puntjes op de i gezet. "Ja maar hij heeft betaald!!!!!". pfff, so what? De kermis moet draaien, lijkt me. Maar neen, het is de eeuwige menselijke drang om alles verklaard te krijgen, zelfs al beschik je over 0% kennis van wat er echt gebeurt. Maar zulks is geen probleem, een complot verklaard natuurlijk alles, houdt de geest bezig en is best wel spannend.

Er zijn wellicht andere dingen die meespelen. Williams heeft ondertussen een bijkomende bron van inkomsten gerealiseerd met de verkoop van KERS systemen aan andere - niet F-1 actieve - constructeurs (Porsche). Of dit voor de nodige centen gezorgd heeft om de Renault blokken te kopen weet ik niet, feit is wel dat die Renaults best wel goed functioneren.

Ook wellicht omdat door de reglementen de auto's steeds dichter bij elkaar komen te liggen qua performance, is het dit jaar mogelijk dat "iedereen" kan winnen. We hebben jaaaaaaaren lopen roepen dat de F1 bullshit is omdat er telkens dezelfde won, nu hebben we een kampioenschap zoals we er weinig gehad hebben en het is nog niet goed....?????

Ah ja, er klopt natuulijk niets van, want alles is 1 groot complot. Zoals ik al zei, vermoeiend.

Ik blijf wel kijken naar het spannendste kampioenschap in jaren, zonder muizenissen in mijn hoofd en met veel plezier genieten van de "koers"...