Quote:
Originally Posted by Sennake
Tja, alles staat of valt natuurlijk met wat er precies bedoeld wordt met "een optie hebben op...". Als dat betekent "ik zal misschien ooit nog wel eens gaan rijden voor..." dan zijn alle mogelijkheden nog open; als het daarentegen een soort van pre-contract is waaraan bepaalde consequenties vastzitten, liggen de kaarten misschien anders. Maar met voldoende geld kan je inderdaad gelijk welk contract afkopen.
|
Klopt als een bus, Sennake.
Ferrari trekt de afgelopen weken, na het geklungel van Massa, wel aan meer mouwen (Vettel, Webber, Hamilton, Newey, enz...) en van Vettel is het geweten dat hij in zijn loopbaan nog voor Ferrari wil gaan rijden. Doch, afgelopen weekend klungelde Massa helemaal niet... Hij had wellicht begrepen dat dit waarschijnlijk zijn laatste kans was wilde hij ook nog in Montreal voor Ferrari aan de slag blijven.
Het probleem omtrent het hele verhaal Vettel-Ferrari is niet onmiddellijk wat Hughes schreef in de British Sunday Times ("Vettel
has an option.."), maar wel wat hij en zijn slippendragers al sinds vrijdagavond laat in de Monaco paddock verkondigden: "Vettel
has already signed an option..." . Dat is natuurlijk helemaal iets anders en ik kan u verzekeren dat men er bij geen enkel van de betrokken partijen kon mee lachen. Vanaf zondag werd bij ons in de Red Bull hospitality aan de mensen van de British Sunday Times dan ook de toegang geweigerd. O.a. op vraag van het management van Vettel. Begrijpelijk, me dunkt..