Hallo,
Bedankt VSB voor de tip rond de foto's. IIs heel gedwee gevolgd omdat het inderdaad een wereld van verschil is
Bon terug naar het model. Doordat de motorkap open kan moest de motor dus wat geupgrade worden.
En aangezien toen nog alles open was is dit bij dit model niet anders dus komt er heel wat bijkomende werken aan het motorblok en de motorruimte.
De bougiekabels waren stevig op hun plaats dus kon ik aan de slag om de kabeltjes een kleurtje te geven en ze weg te plooien. Dit werd gedaan met restjes van PE setjes en een verfkleurtje erop. Dit is dan het resultaat
Ondertussen werd er verder gewerkt aan de veren, beugels en de wanden van de motorruimte.
Vandaag kon dan het motorblok geplaatst worden in het motorcompartiment en dat gaf dit resultaat:
Nog een beetje verder afwerken qua bekabeling, verweren en dan denk ik dat het motorcompartiment al mooi zal tonen.
De motor is niet het enige waar aan gewerkt werd.
Ook het interieur nadert zijn einde.
Zetels en dashboard zijn klaar om ingeplaatst te worden. Het dashboard moest volgens het plan lichter gekleurd zijn maar in alle filmpjes en referentiefoto's zie ik een zwart metalen kleur op het dashboard dus volgde ik mijn gevoel en geloofde ik de referentiefoto's
Het interieur bakje is afgewerkt met PE pedaaltjes, Middenconsole is ook omhuld met PE en kabeltjes van de handrem en het brandblusapparaat zijn ook voorzien.
Het bakje werd al eens op het chassis gezet om te zien hoe het eruit ziet.
Tot zover loopt alles gestaag verder. Nog geen problemen gehad die niet opgelost werden. Als de body ook zo vlot zal gaan ben ik een tevreden mens.
Tot zover de update.
De body wordt zo nu en dan onder handen genomen in voorbereiding voor het spuiten. Dus een volgende update zal rond de body gaan.
Tips zijn welkom en opmerkingen over foutjes zijn welkom want er zijn verschillende referentiefoto en soms is het moeilijk om de originele wagen eruit te halen.