Zo langzaam aan komen de kleine afwerkwerkjes eraan. Van verpakkings-plastic heb ik een nieuwe achterruit gemaakt. Op de foto zijn de randen en de lijm te zien, deze worden verstopt achter het motor-compartiment :
Van een tie-rap heb ik dit onderdeel (een luchtfilter ?) gemaakt, een laagje primer en witte lak erop, en vast gelijmd :
De wielen, het interieur en de body als dryfit ziet er zo uit :
En Murphy ? Ja die is er nog. Er zitten ook wat vlekjes op de linkerdeur, ik denk dat ik deze ook in de afbijt ga zetten.
Vandaag wat kleine dingen gedaan. Een paar delen van de body in de Turtle Wax gezet. Dit is echt een aanrader, makkelijk te gebruiken, en een prachtige glans zonder witte strepen.
Daarna heeft de voorklep een zelfklevend logo van het merk E.Jan gekregen. Zit er heel mat uit op de foto, maar in het echt blinkt het mooi :
Op de achterklep heb ik met elektrische tape het stoplicht gemaakt, moet nog een klein stukje korten worden. Achteraf gezien was het beter geweest om eerst de tape te plakken, en daarna de tape met blanke lak / vernis te sealen. Neem ik mee voor een volgend model :
De achterklep heeft ook een zelfklevend metalen logo gekregen :
De rechterdeur is klaar om te polijsten :
Ter vergelijking beide deuren, de linkerdeur (rechts op de foto) moet nog 1 laag grijs en 2 lagen blanke lak / vernis krijgen. De vlekjes zijn helemaal verdwenen :
De zijruitjes hadden flink wat krasjes, die zijn eruit gegaan met polijsten, maar daardoor is ook de zwarte verf eraf gegaan. Het ruitje heeft een badje P+ gehad, als het droog is worden de zwarte lijsten opnieuw gespoten :