View Single Post
Old 09-06-2002, 13:39
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

russell racing heeft toch de chance gehad dat interacing is uitgevallen, want die lagen redelijk comfortabel op de derde plaats in GTB, desalniettemin sterke prestatie van de gebroeders thiers.

er moet mij nog iets van het hart:
joyce de troch en harry van barneveld
ik heb op de live stream gezien en gehoord wanneer zij achter het stuur zaten.
joyce heeft de start gepakt, en die rijdt traag, ging rond (ok kan iedereen eens gebeuren)
harry: heeft de laatste relais (en misschien ook wel tweede relais dan) gereden, heb hem twee keer in het grind zien gaan en zijn tijden in het donker met een porsche lagen 5sec rapper dan ik met mijne stoeme funcup in den donker: één conclusie: leer met die porsche rijden
ik vind het schandalig, ik ben gefrustreerd over het feit hoe traag sommige mensen met een M3 of ne porsche in de belcar rondrijden!!!!!! als ge het nie kunt moet ge dus nie meerijden, rij dan gewoon op zolder op nen donderdag uw toertjes, maar maak BMW of Porsche niet belachelijk door zo traag met zo een grave bakken te rijden! en bij harry lag het niet aan een technisch mankement denk ik, want de rapste tijd door dat team gereden was 2'59'', want tien seconden rapper is dan ik in mijne funcup!
hier krijg ik dus de sch**t*rij van hé

het moest effe van mijne lever, of hoe zegt ge da!