View Single Post
Old 14-03-2013, 23:38
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Uit de film werden enkele fragmenten 'geknipt' om het personage tot leven te kunnen wekken en het model zo getrouw mogelijk weer te geven. Op dat moment merkte ik evenwel toch extra verschillen. Ik had dus niet enkel werk aan de snuit met het mondje maar de deuren bleken omgekeerd aan de kas vast te zitten. Met de ervaring van Luigi die deze operatie ook moest ondergaan, wist ik dat dit wel in orde ging komen...

Maar first things first... Het mondje... Hier kroop enkele uurtjes werk in: plastic sheet bijknippen, schuren, bijknippen, opnieuw beginnen, plamuren, lines aanbrengen, het geheel verdikken, Milliput gebruiken, laten uitharden, bijschuren, ... Uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat. Al moet er nog wel wat bijgeschuurd worden zoals je ziet.

Een dryfit...

Aangezien de body niet zo lekker aansloot op het chassis werden twee nieuwe contactpunten geplaatst: wat ijzerdraad in de romp gezet, twee gaatjes in het onderstel en bingo...

De motorkap bleek niet lekker te passen en aan te sluiten dus ook hier werd ingegrepen. Allemaal klein bier in vergelijking met de eerste 5 modellen van Cars.

...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN1433.JPG
Views:	2018
Size:	120.2 KB
ID:	27150   Click image for larger version

Name:	DSCN1436.JPG
Views:	1997
Size:	99.7 KB
ID:	27151   Click image for larger version

Name:	DSCN1399.JPG
Views:	2017
Size:	128.7 KB
ID:	27152   Click image for larger version

Name:	DSCN1400.JPG
Views:	2042
Size:	137.1 KB
ID:	27153  

Last edited by Loeten; 14-03-2013 at 23:41.
Reply With Quote