Quote:
Originally Posted by Mario
dat hij onbesuisd reed, daar ben ik het mee eens, maar tegelijk vind ik dat je ook wel (erg) overreageert (zie ook FB)
|
Met alle respect, maar daar ga ik niet mee akkoord hoor Mario. Eerst duwt hij Alonso die een ongeval wil vermijden van de baan (gelukkig is daar nog plaats om uit te wijken). De stewards vonden het nodig om Alonso te straffen door hem zijn plaats aan Perez te laten afstaan; ik zag dat in elk geval anders; de commentatoren van RTL+ ook: die zeiden direct "een volgende keer zal Alonso niet meer uitwijken als dat de consequentie is"... het inhaalmaneuver met Button was ook al geen zuivere koffie trouwens. En dan met Raikkonen liefst 2 keer zo'n stunt uithalen, waarbij er de 2e keer zelfs geen plaats was om per fiets door te komen! Ok, ik wil dat allemaal nog aan zijn jeugdig entousiasme wijten, maar als ik dan lees dat hij achteraf (na de beelden gezien te hebben) de schuld voor 100% in de schoenen van raikkonen wil schuiven heeft hij niet alleen niets geleerd, maar zal hij het blijkbaar een volgende keer niet nalaten om het opnieuw te proberen! Awel, dat hij het Vettel dan ook maar een keer lapt! maar mijn conclusie blijft: licentie afpakken en terugsturen naar mexico, want voor zo'n gekken is er op het F1-circuit geen plaats!