Wel, ik heb er uiteindelijk voor gekozen om een soort van compromis-oplossing te bedenken. Bewust van het probleem van de kit-velgen heb ik ervoor gekozen om het probleem trachten op te lossen met wat ik in de kit voor handen heb. Dus heb ik de openingen van de velgen ietwat ruimer uitgevijld, en aangezien de velgen iets te breed zijn heb ik ze smaller geschuurd, niet aan de achterzijde, maar aan de voorzijde, zodat de velgharten wat dichter bij de buitenrand komen te zitten.
Verder dacht ik dat de body na de opkuis één laag witte primer nodig had om voort te kunnen, maar dat was een ferme misrekening! Na het aanbrengen van de witte primer kwamen er ontelbaar veel oneindig kleine luchtgaatjes te voorschijn over het volledige oppervlak van de body. Onbegonnen werk om ze trachten op te vullen met putty, dus heb ik ze met secondelijm opgevuld waarna ik het bewerkte oppervlak terug vlak schuurde. Hierna werd de body opnieuw met witte primer gespoten, waarna er opnieuw kleine luchtgaatjes tevoorschijn kwamen, maar een beetje minder deze keer. Op die manier heb ik de ganse body 5 keer behandeld met secondelijm, geschuurd en opnieuw geprimed tot ik tevreden was met het resultaat. Het grootste probleem was het behouden van de juiste vormen, want door al die secondelijm en schuurwerken zou je op den duur de body een andere vorm gaan geven dan de oorspronkelijke vorm...