View Single Post
Old 23-11-2013, 20:25
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular

Vandaag eindelijk de laatste spulletjes ontvangen die ik wou gebruiken voor deze kit.
Het stond namelijk niet in de startpost maar het is de bedoeling om hier wat detail aan toe te voegen.
OOB begint wat te vervelen en dan moet je wat he
Hieronder zie je dus wat er allemaal in moet komen.. moertjes, ventieltjes, schakelaars, kabels etc.. die samen met het PE setje van Renaissance de auto moeten opsmukken.
Verwacht nu geen model zoals Loixrallyfan zijn Fiesta want dit is voor mij allemaal nieuw..
Maar met wat geduld en goede moed zou dit toch doenbaar moeten zijn om alles er in te kunnen verwerken. Zeker omdat ik van Nicolas (Domino) heel mooie referentie foto's heb gekregen van de echte auto.

Het is dus enkel nog een kwestie van beginnen maar dat zal waarschijnlijk voor morgen zijn aangezien ik momenteel half invalide ben door een ongeval op het werk en geen trappen kan doen naar mijn hobby kamer.
Gisteren te horen gekregen van de dokter dat ik nog minstens 2 weken buiten strijd ben maar gelukkig heb ik een geweldige vriendin die mijn spulletjes beneden wil zetten zodat ik alsnog wat kan gaan bouwen.
Dus wordt zeker vervolgd.

Reply With Quote