View Single Post
Old 07-10-2014, 13:48
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Hallo iedereen,

Tijd voor nog eens een update. Eindelijk zijn dan toch de spuitwerken begonnen aan de carrosserie van de Lotus. Eerst werd grijze filler primer van Tamiya en nadien TS14 via de airbrush erover. Dan de decals aangebracht. Ondertussen zijn ook alle carrosserie onderdelen opgekuist en klaargemaakt voor de 2K vernis. Ook ben ik begonnen aan de afwerking van het chassis. Eerst werd alles in TS14 gespoten via de airbrush, nadien afgeplakt en daarna Alclad Chrome erover gezet. Alles kreeg nog een laagje blanke lak van Alclad, om het Chrome te beschermen. Het enige nadeel is, dat de schijn een beetje vermindert is. Toch vind ik het heel goed geslaagd. Ondertussen is ook de batterij en de remcilinders gedetailleerd en gemonteerd en werd de voorophanging ook al geplaatst. Er moet nog redelijk wat gebeuren, maar dat zal wel geen problemen meer geven, hoop ik . Hier zijn enkele foto's:

Nu gaan we beginnen met het afwerken van het interieur en het zetten van de vernis op de carrosserie onderdelen. Tot de volgende update.