Hier zijn we weer met een (kleine) update.
Ik wou alvast beginnen met de body. Bedoeling was om deze in zijn kleuren te zetten zodanig dat die voldoende kon uitharden terwijl ik aan het interieur bezig was.
Het ging goed, tot ik het blauw op de voorkant er op wou zetten.
De laatste tijd zweer ik bij Zero Paints als verf voor mijn modellen omdat deze naast een uitgebreid gamma aan kleuren ook nog eens fijn om mee te werken is.
Maar deze keer heb ik gebruik gemaakt van Motip. Waarom? Omdat ik de exacte kleur blauw nog liggen had in spuitbus van Motip. Dus moesten er geen extra kosten gemaakt worden. (zou je denken..)
Maar goed, de primer kwam van Tamiya waarna ik enkele lagen wit van Motip heb aangebracht. Het wit was ook van Motip om geen reactie te krijgen met het blauw nadien (zou je ook denken..)
En toen ging het mis. Ik snap het nog steeds niet.. Motip op Motip en dit was het resultaat..
De moed zakte me in de schoenen, vooral omdat het wit er echt mooi op lag.
Maar goed, Motip is bij mij dus verleden tijd geworden en is het correcte kleur ondertussen al onderweg. Wel Zero Paints deze keer.
Gelukkig kon ik nog steeds verder werken aan mijn interieur.
Naast het reserve wiel werd nog een pompje aangebracht en werd ook een begin gemaakt van de rolkooi.
Op het dashboard werd een nota boekje gelijmd. Dit is een stuk plasticard met een decal die ik nog op overschot had.
Het dashboard werd samen met de rolkooi vastgelijmd en dit is dan een voorlopige set up.
Zoals je kunt zien op bovenstaande foto, werd ook het chassis samengevoegd met de interieurkuip maar dit was gewoon wat remschijven met wielen. Niet veel soeps dus.
Toen werd de body (die ondertussen al van verf ontdaan is er even opgezet om te kijken of de wielen wel goed stonden. Wat ook het geval was.