Hallo iedereen,
Ik heb deze week, na de opening van het nieuwe jeugdhuis, nog eens deftig de tijd gehad om te plekken. Dus zijn we verder gegaan met de Lotus 98T. Alle verbouwing zijn achter de rug. Ik bedoel daar mee dat alle voorbereidingen gebeurd, vooraleer ik kan beginnen smijten met milliput en polyester putty, om vorm een beetje juister te maken. Hier zijn een paar foto, van wat er allemaal gebeurd is.
Eerst werd het gat achter de monoqocue 1cm naar achter geplaatst en werd het andere opgevuld met plastic card en secondelijm en bloem.
Na controle van de echte foto's, zag ik dat sidepods ook niet goed waren aan de kanten van de radiatoren. Dus weer de zaag er ingezeten en een stukje plastic card ingelijmd en verstevigd met seconde lijm en bloem.
Nadien heb ik 2 stukjes plastic strip van 2,5 op 2,5mm geplaatst aan de achterkant, omdat de achterkant moet verbreed en verlengd worden met milliput en heb zo een leiddraad, zodat alles na het plamuren en schuren op de juiste vorm heeft.
Ook de gaten voor de lichtinlaten voor de turbo's werden dicht gemaakt en verplaatst.
En als laatste werd ook al de zaag gezet, waar nadien het raam moet komen. Hier moet ik een mal voor maken en nadien laten vacuum formen. Is er iemand die dat kan?
Nu nog een beetje opkuisen en dan kan er miliput aangebracht worden. Tot de volgende update