View Single Post
Old 22-09-2015, 00:35
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

De Paddock Goes: Scale Model Challenge 2015 - 11/10/2015

De Paddock Modelbouw goes: Scale Model Challenge 2015 - 11/10/2015

Half oktober is onze volgende beurs afspraak, te weten Scale Model Challenge!

Afspraak in het "Koningshof" conventioncenter. Het adres is Locht 117 te Veldhoven (Nederland).

Info: http://www.scalemodelchallenge.com

De inschrijving is al een tijdje een feit (Bedankt Dominique), dus wat weerhoud jullie er van om mee te doen.

De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit:

- eyckles
- kevinboodts
- TvD
- Djoene
- Mech@nic
- Miss Fusca
- Wanneke
- sennake

Graag aanmelden in deze thread zodat we tijdig kunnen inschatten of we extra kaarten moeten regelen!

Voor wat betreft het parkeren even opletten graag!
Als je je hier aanmeld krijg je binnenkort een parkeerkaart toegestuurd. Print deze en neem die mee! Deze heb je nodig als je gratis wil kunnen parkeren! Bij aankomst heeft de organisatie mensen klaar staan die je vertellen waar je kan parkeren, gaarne hun aanwijzingen opvolgen.

Opbouw kan vanaf 8 uur. Alle clubs zitten in de "Kempenhal". De deuren gaan om 10 uur open voor het publiek. De organisatie vraagt daarom om rond kwart voor 10 klaar te zijn met de opbouw. Ik lees juist, dat er zaterdag van 14 uur tot 18 uur kan opgebouwd worden. Ik kan de tafels al gereed gaan zetten. Dan kunnen we zondag iets later gaan.

Van Johny heb ik lakens, spiegels en lampen meegekregen omdat hij zelf niet kan komen. Ik zal er voor zorgen zo rond 9 uur er te zijn.

Last edited by eyckles; 01-10-2015 at 00:33.
Reply With Quote