View Single Post
Old 18-06-2002, 17:14
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular

heb het nu eens op mijn broers pc gespeeld, waar het vlot loopt. En ik moet zeggen, het spel wordt helemaal verpest door die verdomde stuurhulp die je niet kan uitzetten. In F1 2002 is het moeilijk om de auto op de baan te houden, maar als je eraf gaat, weet je dat het je eigen schuld is. En het blijft tenminste leuk. In GP4 is het ook moeilijk om je auto op de baan te houden, maar dat ligt aan die stuurhulp, verdomme. De auto gaat niet waar jij wil, maar waar de stuurhulp wil. Als je er dan afgaat, probeert hij een lijn terug naar de baan te volgen, die blijkbaar eerst de helft van de wereld rond moet voor je terug bent. Zeer frustrerend, en de hoofdreden waarom ik het niet meer zal spelen (of toch zolang ik geen stuurtje heb, tenminste).

Maar het spel zit toch vol leuke features. Zo kun je in de verte de warmte zien "spelen". Er is bumpmapping, waardoor het asfalt er zeer goed uitziet. Environment mapping en reflecties. Pitcrew, marshals e.d., allemaal gemotioncaptured. Zeer mooi allemaal. Alleen jammer dat geen enkele goed afgewerkt is. Ik zeg je, van ieder aspect kan je zeggen dat het niet goed afgewerkt is. Zo was het in GP3, en zo is het ook in GP4.

Ik zou het spel zooo graag kansen geven, want het heeft potentieel. Maar iedere keer slaat het je toch in je gezicht: F1 2002 is beter. Ik heb het spel net opgeborgen, en ik vrees dat het zo zal blijven.
Reply With Quote