het team heeft m.i. beslist dat ze zo moesten finishen, al wilden de twee rijders er een race tegen mekaar van maken
dat werd immers getoond door de snelste ronde van schumacher die gecounterd werd door een snelste van barrichello, tevens de fout van schumi, die toch bewees op de limiet aan het rijden te zien, en daarenboven liepen ze met zijn tweeën lekker uit op de rest
frappant vond ik ook de inhaalmanoevres van de ferrari's, correct en ongetwijfeld zeer mooi, en het viel mij op dat schumacher na ralf te hebben gepakt, er ineens van weg vloog: vier seconden in de ronde die erop volgde?????? de sterkte van ferrari, en goed van die team orders om zo te blijven rijden, anders hadden ze mekaar nog fel beduelleerd en mekaar er misschien afgereden.
soit, ik vond de start en de eerste twee ronden uiterst boeiend, daarna was het iets minder, om niet te zeggen veel minder, tot de laatste vijf ronden, toen schumi altijd maar dichter bij barrichello kwam, en de stress was duidelijk voelbaar. ik heb liggen roepen laat hem nie door, doe het nie verdoeme. en ze hebben mijn gebeden (smeekbeden) aanhoort, en zijn in de juiste volgorde over de streep gegaan