View Single Post
Old 24-06-2002, 07:43
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Je hoeft enkel te betalen indien je van ons een inschrijvingsdoucment ontvangt. Daarmee willen we vermijden dat er piloten inschrijven die een licentie hebben. Vanaf het moment dat je je inschrijvingsdocument opgestuurd hebt ontvang je van ons een deelnameformulier. Daar zal dan een overschrijvingsformulier aan hangen dat je de mogelijkheid geeft om te betalen.

Wat betreft het systeem zit alles goed. Als iemand van 90 kg 0,5 sec constanter rijd dan iemand van 50 kg. dan heeft deze lichtste geen voordeel van zijn gewicht. Daarom heeft iedereen dus gelijke kansen. Als ze inderdaad allemaal even snel zijn dan zal de lichtste dus winnen, maar dan is hij ook regelmatig en snel en dus een terechte winnaar. De factor regelmaat zal het belangrijkste zijn. Het verschil tussen de snelste en de traagste ronde zo klein mogelijk houden. En dat kan een zwaardere persoon even goed dan een lichte. Ik heb hier een blad met rondetijden van Sennaken uit één van de vorige races en als je zijn tijden ziet dan zou hij als superwinaar uit een van deze races komen ondanks zijn gewicht. Ik in tegendeel zou pas 6de zijn geworden daar ik snelle ronden reed, maar ook heel trage met een lager gemid. als gevolg maar met een vermenigvuldigingsfactor die veel hoger ligt dan bij Sennaken.

Last edited by Driesco; 24-06-2002 at 07:48.
Reply With Quote