View Single Post
Old 24-06-2002, 14:31
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by airco
ok dat is een ramp ... de voorbije 10 jaar nog zulke zaken gezien in een voetbalstadion ... nee dus ...

Dat is het verschil ... Rally is er altijd maar 1 (of een beperkt aantal) dode, maar het gebeurt wel meerdere keren per jaar ... Daar zit hem juist het verschrikkelijk grote verschil ....
Sry, maar als je het beperkte aantal rally's in contrast zet met het aantal ongevallen, dan zit er duidelijk iets verkeerd. Ik weet dat er door de rally-wereld al heel wat initiatieven ten voordele van de veiligheid zijn genomen ... toch is het blijkbaar nog niet voldoende ...

airco
Jepsieee, da is de nagel op de kop.
Ergens anders gebeuren er ook ongelukken maar dan zijn het meerdere slachtoffers in een keer.
In de autosport is het meestal 1 of 2 slachtoffers.
Trouwens nog een puntje, ik heb nog nooit van mijn leven horen spreken over hooliganisme in de autosport, waar is dit wel het geval?????Vetbal, basketbal, baseball, rugby.
Zelfs als ze winnen dan zijn er zelfs rellen,brazilië bv.
Zo ziede maar hé, altij ma slecht spreke over iet ma de goei dinges late ze nooit nie zien hé, ja, in de voetbal enzo wel hé, efkens iet slecht en dan oléé 10 keer zo'n goei dinges