View Single Post
Old 24-06-2002, 21:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by kartboyke
da nog genen tijd vo gehad da is het ambetantste.
Ik had gezegd als het voetbalseizoen gedaan is en de examens voorbij zen dan begin ik eraan, dus zal ik da ma eens doen hé.
Mijn theoretisch was toch al goe hie thuis(hihi, heb zo'n programma'ke )ik was erdoor, maja, nu nog in de centra gon doen en als ik da geveld wor door de stress dan kan ik beter da geld op zak houwe en ne volgende keer terug gon want mild zen ze da nie zelle, wiee nog ene da we kunne buize.

Héhé, dan kan onze pa nog mee doen als em wilt want mij haalt em nie meer bij in een gewoon wedstrijd zelle, dan ziet em enkel mijnen achterkant.
En in ne flits de voor en zijkant, als ik em voorbij zoef.
Maja, is fun, da lache we dikwijls mee hie in huis.
De ervaren rot in het vak kan de snotneus van ne zoon nie meer bij houde, wieeeeee .
Ma ik heb al veel reacties gekrege da'k toch goe rij, dus da is nen troost vo hem é.
Kartboyke, ik wil hier zeker niet de taalpurist uithangen of zo, maar een KLEIN beetje moeite doen om wat verstaanbaar Nederlands te typen kan toch echt niet teveel gevraagd zijn eh? Tenslotte komen hier mensen van alle provincies van het Vlaamse land, en zelfs onze Noorderburen komen hier lezen wat jullie zo allemaal neerschrijven. Daarom : kan het een heel klein beetje beschaafder please?
Dank u.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote