ik moet ook toegeven dat ik belcar liever hoor dan supercars championship, maar dat zou nu niet echt een probleem vormen denk ik
voorstel om er een sprintkoers van te maken lijkt mij niet zo interessant, maak dan liever nog een cup-race extra, al is er met de yaris en clio cup toch altijd wel wat ambiance, me dunkt! het is ook niet interessant om altijd naar cupraces te kijken, zo vind ik het persoonlijk noodzakelijk om een race à la belcar te hebben op een raceweekend. dat is iets om naar uit te kijken, de sprintkoersen zijn opwarmertjes voor het grote werk.
turbo magazine dan. ik mag daar niet meer over klagen, aangezien de coverage voor de FunCup wel redelijk goed is. ik hoop dat jullie allemaal de eervolle vermelding van ons team gelezen hebben in het verslag over monza? zo niet, shame shame shame! maar om terug te komen op de coverage van de belcar en die naar-voren-geschoven teams: vanuit de funcup is er vorig jaar/begin dit jaar serieus protest gerezen tegen de journalisten en redacteurs of andere belanghebbenden in één of andere media. het geen wij bekomen hebben is dat er in de verslagen van de funcup in turbo mag nu niet altijd die wagen van de drie meisjes staat (cf fuchs team vorig jaar), ook de autogids zette alleen maar foto's van de eigen wagen in hun blad. ik wil maar zeggen dat je met de nodige collectieve actie daartegen wel wat kan bekomen. er zijn ongetwijfeld nog belcar teams die dit gemerkt hebben, en ik zou gewoon op een vergadering van de belcar tegenover de organisatie jullie kritieken daaromtrent eens naar voren brengen. ik vermoed dat jullie wel gesteund zullen worden door meerdere andere teams, zodat je niet alleen staat in je strijd voor meer verschillende foto's en media belangstelling.