ik zal hieronder wat info geven over de 25uren
voorlopig weet ik dat de timing van de 25u vanaf vandaag terug te vinden is op de officiële website, zijnde:
www.vwfuncup.com
onze auto wordt deze week gespoten in de nieuwe kleuren
de 25 uren VW Fun Cup hebben dit jaar plaats op 20-21 juli 2002. het is reeds de vierde maal dat Perdieus Motorsport (voorheen red&green racing) deelneemt aan deze toch wel beroemde en unieke race. deze race is met zijn 25u de langste officiële race ter wereld (bij mijn weten toch). ook het deelnemersveld is indrukwekkend. dit jaar werden er nog 20 fun cups extra aangekondigd, komende van de kampioenschappen van italië en engeland. dit maakt dat er gedurende 25u zo een 130 wagens (met vrije uitlaat, veel lawaai dus) over het circuit gaan scheuren. 's nachts lijkt het dan op een heuse kermis met echt wel altijd een auto binnen je gezichtsveld. zwarte gaten vallen er dus nooit, en als ik nooit zeg, dan bedoel ik nooit.
I've been there, I've seen it, It's true!!
laat ons hopen dat we het resultaat van vorig jaar (16de op 110) kunnen evenaren. de truc is zoals bij ieder uithoudingswedstrijd om zo weinig mogelijk in de pits te staan, dit is dan ook tevens onze taktiek, lijkt me logisch uiteraard.
wij zien het volledig zitten, maar de autosport blijft een mechanische sport, dus we moeten nog altijd de finish afwachten hé!