Ik denk dat we hier niet te ver moeten gaan met "ruzie" over welk forum nu goed of slecht is.
Eerlijk gezegd, ik ben op beide forums aanwezig, en ik vind het Pitstop-forum wel tof, vooral ivm Rallycross.
En dat artikel van Thierry Dekoninck vond ik ook heel goed. Ik wilde nog vragen of het hier ook mocht opkomen. Dit is gewoon verspreiding van een artikel om Rally terug in een beter daglicht te stellen.
Op ons eigen Paddock-forum heb ik veel toffe mensen leren kennen, en DANKZIJ de Paddock heb ik al heel wat autosport-evenementen afgeschuimd die ik anders nooit op die manier had kunnen bekijken, dus daarvoor ben ik onze PADDOCK heel dankbaar.
Op het Pitstop-forum vind ik ook heel wat interessante info.
En bij beide forums staat er wel al eens "gezever" op, en zijn er misschien mensen aanwezig waar men minder mee kan opschieten. Maar dit is overal waar mensen samenzijn (in clubs op , op het werk), overal zijn meningsverschillen en kan je niet met iedereen evengoed opschieten.
Over de forums : laten we zeggen dat beide forums mekaar aanvullen, en dat ze beter positieve reklame kunnen maken, dan te beginnen bekvechten over wat goed of slecht is.
't is al zo moeilijk om Autosport positief in de schijnwerpers te zetten.
En da's MIJN mening , laat de reacties maar komen ...
|