View Single Post
Old 03-07-2002, 16:44
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Lieve deugd.

Tuurlijk dat wij op pitstop al onze artikels, beelden, ... met copyright beschermen.

Geen probleem dat dingen van pitstop vermeld worden op een forum. Een forum is net als het hoekje met lezersbrieven in de krant.

Er is wel een probleem als artikels gepikt worden voor een andere autosportsite, die intussen banners probeert te verkopen. Maw. met onze inspanningen en investeringen geld proberen te verdienen.

Dat een lezer op een forum op een bericht van pitstop of andere site wijst, is geen probleem.

De duidelijke afkeer a priori van airco is toch duidelijk!

Ik heb bij dat artikel over de crash van Yves Olivier een ooggetuige aangehaald. Een ooggetuige die zijn verhaal deed op depaddock.eu. Met naam en toenaam is dit forum vermeld. Een ooggetuige als het ware met een lezersbrief.
Dus, wat is het probleem?

Er moet een onderscheid gemaakt tussen een forum en een artikel op een nieuws-site waar copyright op staat.

Ik hoop dat een airco begrijpt dat ik de Pitstop-berichten niet wil zien verschijnen op een andere site, die ermee geld probeert te verdienen.
Zijn wij dan onredelijk als we onze intellectuele eigendom proberen te beschermen?

Om het met de woorden van airo te zeggen, way to go paddock.
Reply With Quote