't Is juli, het komkommerseizoen is begonnen.
Damon Hill manifesteert zich nu ook als "ziener". Volgens zijn observaties is het Schumi aan te zien dat hij er na dit seizoen de brui aan geeft

Hill haalt aan dat Schumi het boegeroep (Oostenrijk) niet gewend is en dat hij tijdens de GP van Europa enkele uitzonderlijke kemels heeft geschoten (qualifs en spinnen tijdens de race). Volgens Hill zou Schumi zich best tevreden kunnen voelen met een record aantal overwinningen en met een evenaring van het aantal WK titels van Fangio.
tot zover wat er staat op F1-live.com
Mij komt het alleszins een beetje over als ruikend naar jaloezie en vooral wishful thinking. Immers, waarom zou Schumi een zesde titel laten liggen als hij die naar alle waarschijnlijkheid zonder al te veel tegenstand kan binnenrijven. Idd, iedereen die de F1 een warm hart toedraagt hoopt op een sterkere konkurrentie voor Ferrari en zijn piloten, maar zover zijn we duidelijk nog niet. De huidige uitslagen zijn daarvan het beste bewijs en ik zie het in 2003 nog niet op slag veranderen.
Bovendien staat Schumi nog aan de top van zijn carrière, de dalende kurve is nog niet ingezet.
Konklusie: ik zie het nog niet meteen gebeuren en ik raad Damon Hill ten stelligste aan zich met iets "zinnigs" bezig te houden.
jan