View Single Post
Old 07-07-2002, 16:12
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Hakki

jamor, da was ni just vr de inrit van renault eh, da was er nog een stukkie voor, dieje renault moest ton mor vr zijnen inrit wachten of daar schumacher vrlaten(ok, mss was er iemand anders geblokkeerd dan, mro daar hebbik ni op gelet)
enfin ja
vr mij blijft inhalen inhalen, mor da zalwel zijn omdakik ni rv ferrari ben zeker?
Ja dat is omdat je niet voor Ferrari bent. Dit leek me totaal niet inhalen, Button (of Trulli) reed op de moment dat Schumacher hem 'inhaalt' z'n pitplaats in. Dit is gewoon zo snel mogelijk, zonder tijdsverlies die Renault proberen voorbij te raken.

De race dan:

Aangenaam. Niet denderend, maar toch wel wat gezien, dankzij de weergoden die in Engeland bijna zo erg zijn als in België. Topteams zien flateren, enkel Ferrari blijft eeuwig overeind. Als zelfs het weer hun al niet tegen kan houden, dan moet er nog een mirakel gebeuren voordat die vijfde niet binnen is.

TOP:
*Ferrari: Barrichello 21->2. (te danken aan superieure Ferrari) Schumacher zoals Schumacher nu eenmaal is, Brawn op z'n best,....het zit gewoon allemaal perfect......spijtig...
*Montoya: Heeft gedaan wat hij kon. 3de plaats is in feite een overwinning
*BAR: Eindelijk.
*Frentzen: Waarom moet Arrows eigenlijk betalen voor zo'n pokkemotoren ? Frentzen gaf het beste van zichzelf, had zelfs zicht op een 6de plaats in het begin van de race.

FLOP:
*McLaren: 1) Regen. Iedereen naar de pits, Coulthard niet
2) Coulthard gaat uiteindelijk de pits in, niemand staat klaar
3) Coulthard gaat de baan af
4) Coulthard spint
5) Coulthard gaat de pits in, niemand staat klaar, trage pitstop
6) Coulthard gaat de baan af
7) Raikkonen moet opgeven
--> Waar zijn die met bezig ?
*Williams (en dan vooral dat bijtanksysteem dat 2 weken geleden ook niet echt wou werken)
*Toyota: McNish ? Ach ja, die reed een jaar bij Toyota. Nooit meer iets van gehoord achteraf.
*Massa: Jong en snel, maar niet echt ervaren
*Jaguar: vanaf de volgende race vermeld ik Jaguar niet meer bij de FLOPS, iedereen zal wel weten dat zij er elke keer bijhoren.

Leuke race. Ik heb al beter gezien, maar liever dit dan een Tour de France rit met Michel Wuyts of een finale tussen Hewitt en een onbekende Argentijn...

Next race: Magny Cours. Winnaar: M. Schumacher