Thread: Gpl online...
View Single Post
Old 17-06-2001, 10:32
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

krikke

Volgens mij namen die af en toe een binnenwegske. Op zo een circuit viel dat niet zo op. Er waren tenslotte stukken van 2-3 km bij waar je geen levend wezen tegenkwam, laat staan een koe. Ik kan me ook voorstellen dat als er een piloot eens de baan afging, ze er vertien dagen moesten naar zoeken. Op die lange stukken kan er immers een rotvaart op na gehouden worden, en waar je dan terechtkomt als je airborn wordt is maar de vraag...
Ik heb nu ook geleerd, geef nooit op. Ik deed gisteren een race mee op Zandvoort, maar ik kende het circuit niet meer zo goed. Ik was als laatste gekwalificeerd, met 5 seconden verschil met de pole. Ik zeg bij men eigen, allé k'rij mee, en ik zorg dat ik niet teveel in de weg rij. Het resultaat was dat ik 3° geeindigd ben. Ik denk dat er een paar op de zenuwen gekregen hebben, en elkaar beginnen te rammen zijn. Ik ging regelmatig langs iemand die het gras aan het afrijden was, of in het zand aan het spelen was, en die kwamen dan meestal een paar minuutjes terug voorbij (ik reageerde zoals de F1 rijders toen schumi achteraan moest starten in Japan, en hing niet den Damon Hill uit) Maar aan het eind van de rit was ik dus derde, hihihoho....
Reply With Quote