We gaan nu echt de huifkar(ren) bestellen. Hiervoor moeten we het juiste aantal personen weten, dus doe ik nu een definitieve oproep aan iedereen die meegaat.
Wat moet je doen?
Je vult hier onder in met hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen je meegaat, en je rekent voor jezelf uit hoeveel je dan bijgevolg moet betalen. De prijzen voor Paddock-leden en niet-Paddock leden staan hieronder vermeld.
- Paddock-leden : 25,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : 12,50. Alle personen die door een Paddock-lid ingeschreven worden genieten dezelfde voordeelprijzen. (Alweer een reden om Lotto...euh ik bedoel Paddock-lid te worden).
- Niet leden : 30,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : 15,-.
Inschrijvingen op rekeningnummer 733-0082342-19 van De Paddock VZW met vermelding Huifkar + nick en/of echte naam". Vermeld ook het juiste aantal volwassenen + kinderen.
Ik zal zelf al het goede voorbeeld geven :
Ik ga mee met vrouw Danni en 2 zonen Wim en Tom (12 + 14), plus schoonzus Liliane, schoonbroer William en zoontje Niels (4).
Dat kost me dus : 4 x 25,- + 3 x 12.50 = 137,50. Je ziet, zo moeilijk is het niet eh. En we zijn al met 7 man. Wie volgt?
|