View Single Post
Old 14-07-2002, 20:49
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Héhé, ik mocht uit pole vertrekken, wieeee.
Wel tof ma mijn banden stonne koud, en da is dikke misere.
Ik zen de eerste ronde wel direct wa kunne los rijde ma na ronde 5 ofzo was het liedje uit.
Ik was echt archi-slecht, ma ik was mega moe van het werke en de vrijdag nog wa uit geweest.
Ma concentreren was er ook nie bij gisteren zelle.
Mijnen snelsten tijd van gisteren was een van de traagsten van toen ik in mei zen gon rijde, toen reed ik 50.2..
Maja, ik hoop da het maar eenmalig is geweest die slechte tijd.
Ma er is mij iet serieus opgevallen en het was niet ik alleen dat er over sprak.
Er is gisteren weer zeer onsportief gereden, mijne maat is zelfs vlak in den bocht vo de pitsuitrit gewoon eruit gereden, ik snap da nie, die piloot dat dat deed is echt wel een bekke stoem zelle, da is al een mooie snelheid gehaald op dat punt en als het een beetje verkeerd loopt dan kan die wel een serieuze patat gaan hé, want die boorden zijn niet bepaald zacht.
Ik ben ook een paar keer wreed smerig aangetikt terwijl het zelfs niet nodig was want ik ging opzij en deed teken en toch moest mij nog es efkens goe in mijn gat rijden en mij probere eruit te rijden, ik dacht dat dit vooral voor het plezier was, maar ik vrees als dit nog veel gaat gebeuren er nog serieuuuuuuuuzen ambras gaat komen, velen erger dan in brussel, nie persé door mij want Serge doet hier zeeer goed zijn best en dat verdient echt nen dikke proficiat(niet allee Serge, heel de organisatie).
Ik hoop dat dit tot de meetste zal doordringen, denk er ook aan, er zijn er die elke week gaan karten of profesioneel aan autosport doen maar er zijn er ook die 1 maal in de maand rijde en dat is bij de mak(gewoon omdat ze het niet kunne veroorlove omelke week te gaan karten of gewoon niet kunnen door werk of dergelijke), maar die willen er dan ook plezier aan beleven hé.
So keep the fun in it.
Het is nu eens tof dat er zo een initiatief genome is geworden, pleasee, hou het zo.
Ok ja denk ma da'k ne pastoor zen en da'k aan het preken zen, ma ge kunt me geen ongelijk geven, als ik den enigste was dat da zei gisteren ok dan wel, ma er zijn nog andere piloten dat het zeggen.