Sorry maar in karting hoort dat er een beetje bij. Als je iemand zachtjes een tikje geeft achteraan wil dat zeggen, hier ben ik. Als je iemand opzij duwt is dat onsportief en moet dat bestraft worden. Ik heb gisteren geen noemenswaardige craches gezien en persoonlijk vond ik de rijstijl van iedereen meer dan behoorlijk. Het ging er hard aan toe en ook ik deel soms een een tik uit maar op het rechte stuk laat je zo weten dat er een snellere achter je zit en dan gaat de deur iets vroeger open in de bocht en blijven de rondetijden goed.
Sorry als ik iemand heb geraakt maar da is nu eenmaal mijn rijstijl.
Persoonlijk ook voor de startplaatsen op chrono. Wij mogen nie klagen maar zo krijgt men een vertekend beeld van de kwaliteit van de piloten. Manfred is snel maar moet steeds achteraan starten. Flugel zijn team ook, ik met Vicky, alles heeft zijn voor en nadelen maar als iedereen moest starten op de plaatsen van de chrono's zouden de eerste ronden minder gevaarlijk verlopen.
Verder niets dan lof voor Serge en zijn vrouwken. Jullie doen da goed en ALTIJD zal er commentaar zijn ( ook van mij ) maar dat moet je gewoon over je heen laten gaan.
Op naar de volgende race zou ik zeggen. Kartboyke : iets minder lang op de gas in de bochten zou al veel schillen, zo kunnen we steeds binnendoor glippen, nie uitgaan voor de race is ook goe en vooral nie te veel werken want daar smelt ge van.