View Single Post
Old 08-08-2002, 11:19
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Werner333
Er zijn enkele problemen om de stand bij te werken, maar Spitty brengt dit ASAP in orde.
Onmiddellijk na de karting heb ik tot twee maal toe een mail gestuurd met de vraag naar de samenstelling van de teams. Indien ik deze gegevens had bekomen, dan zou het klassement op de website www.misteryracing.com up to date geweest zijn, en had Maarten het ook kunnen publiceren in het clubblad.

Het klassement berekenen is voor mij een koud kunstje, aangezien de berekeningswijze door mij werd opgesteld. Alleen heb ik daar de teamsamenstellingen voor nodig, en deze heb ik helaas niet bekomen van het MAK-bestuur...

Door het achterblijven ,buiten onze wil om ,van deze informatie zijn er diverse mensen die misteryracing.com het verwijt stuurden dat we niet up to date waren met de kartinggegevens. Spijtig dat sommigen er zo over dachten, maar ik hoop dat jullie er nu allemaal rekenschap van hebben waar de oorzaak ligt ... Als betrokkene bij heel wat autosportprojecten en als eigenaar van misteryracing.com , zal ik mij dan ook in de toekomst genoodzaakt zien om bij het achterhouden van informatie met betrekking tot de kartingtopic op de site, deze topic van misteryracing.com te verwijderen. Jammer voor diegenen die er veelvuldig op bezoek kwamen, maar wij kunnen ons niet permiteren om in een slecht daglicht te staan door de nalatigheid van anderen. Misschien is het wel eens aan jullie om aan die gasten hun oren te gaan trekken...tenslotte is het voor jullie dat de kartingtopic op misteryracing.com staat...

Groeten,
Dries
Reply With Quote