Men zegt wel eens , he's one of a kind.
Volgens mij zijn er zo'n 3 in de Formule 1.
Michael Schumacher
Adrian Newey
Ross Brawn
Maak van die drie een team en je kan vuurwerk verwachten.
Ik ben van begin 1992 fan van schumacher in goede en minder goede dagen, wat sommigen niet kunnen zeggen (lijken net vlinders die telkens een groenre wei opzoeken).
wat schumacher heeft bewezen zijn sommigen nog aan het uitproberen.
Om maar voorbeelden te geven.. Schumacher beslist om in 1996 bij Ferrari te rijden, een team dat met nrs. 28 en 29 reed, dacht ik..dus achteraan. Een team dat verloren leek.
Het duurde 1 jaar voor Ferrari om competitief te worden, waar schumacher toch wel veel aan heeft bijgebracht (herriner '99 toen hij enkele Gp's weg was en dat Irvine enkel won doordat de anderen uitvielen en dat irvine hoopte dat schumi snel terug zou zijn).
Wel, zo zijn er nog anderen die getracht hebben, schumacher te kopiëren, bv. Hill die van williams naar Jordan gaat en dan naar Arrows om het team te doen verbeteren..
Ook Villeneuve die naar BAR ging om dat team competitief te maken, nu blijkt hij meer en meer door Panis overtroffen worden.
Hakkinen heeft zijn tijd gehad en zit in een dal, als hij ook die one of a kind is, zal hij wel terugkomen en hard.
DC, wel Dc is en blijft DC... hij wil laten zien dat hij de beste is, wel DC to refresh your memory :
- Villeneuve wereldkampioen
- Hakkinen tweevoudig WK
- Schumacher drievoudig wereldkampioen.
tja, that says it all.
Ik wil nog toevoegen, dat ik blij ben dat hier ook serrieuse F1 discussies gebeuren, wat ik op de vorige forum niet veel zag.
cya
Phreak F1
The Formula 1 - Abc
http://users.pandora.be/phreak