Thread: No teamorders
View Single Post
Old 19-06-2001, 23:27
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake

Awel, I believe you NOT!!!!
Het staat zelfs in Schumi zijn contract!!!
En die situatie, die waarin Senna (tegen Prost) WEL meegemaakt heeft, dat de beste 2 piloten in de beste wagen zitten en elkaar het leven zuur maken KENT Schumi niet hoor! Believe ME!!

...

...

Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!
Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!

Quote:
Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!
Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco