Beste Peter,
wat die links betreft, moet je bij mij terecht, ik heb namelijk die lijst samegesteld. Die typfout is er ondertussen al uitgehaald. Het feit dat jouw site niet bovenaan de lijst staat heeft absoluut niks te maken met het al dan niet populair zijn van jouw site. Ik heb op korte tijd al die links samengezet om een goed gevulde lijst te hebben. Op termijn is het de bedoeling alle links onder te verdelen in categoriën zodat de lijsten kleiner worden en ook jouw site (en forum) meer bovenaan zal prijken. Het was nooit de bedoeling om van deze lijst een weerspiegeling van het aantal bezoekers te maken.
En ik begrijp Driesco zijn reactie op de tot nu weinige reacties, ei wordt regelmatig geklaagd over te weinig aandacht en als er dan een initiatief wordt genomen zodat teams (gratis) reclame kunnen maken dan wordt er niet gereageerd. Dat vind ik ook jammer.
Wat die verkoop betreft, touring-cup.be haalt daar geen enkele inkomst uit. Wij verkopen merchandising van De Paddock aan dezelfde prijs als zij, zelfs rechtstreeks via hun. Die tickets, daar maken wij weerom geen winst op, dus ik snap niet echt wat het probleem is. En Driesco heeft op geen enkel moment iets gepost over die online shop dus is er ook geen reclame over gemaakt.
Met vriendelijke groet
Barry Oosterbosch
Last edited by Beemer; 02-09-2002 at 13:56.
|