mmhhh niks aan toe te voegen. Heb geen zin meer in in psygologische oorlogsvoering. De grootste en de beste heeft gewonnen. Proficiat, ge zijt goe bezig, nog enkele van deze opmerkingen en ik zal men energie wel in iets anders steken dan de autosport. Tegen dat de site loopt(als hij echt zal lopen ???) kan ik rustig van mijn online shopken gaan uitbollen op de Balearen.
Neen sorry, voor mij effe genoeg van alle zever. Lang leve mijn lieve vrouw die me steeds steunt en die sinds gisteren ook begint te twijfelen aan het nut van al mijn vrije tijd.
Waarschijnlijk is dit net wat je wou Peter. Ik wist niet dat iemand met zo veel roem en faam zo weinig respect had voor de kleine garnaaltjes. Je zou beter moeten weten, niet antwoorden en ons met ons gezicht op de muur laten lopen. Dan zou je meg opgeheven hoofd verder kunnen werken. Nu maak je je belachelijk tegen iemand die enkel maar 200% zijn vrije tijd GRATIS en voor niks in de autosport wil steken.
Je moest beschaamd zijn. Weet je wat je sterke punt is, dat vele teams niet durven reageren omdat ze schrik hebben niet meer in beeld te komen en zo dreigen hun sponsors te verliezen. Dat is de enige macht die je hebt en die speel je volgens mij totaal verkeerd uit. Help de anderen en lig niet steeds te klagen dat je er moet van leven. Ik doe ook een gewone job, maar neem het andere erbij uit liefde voor de sport.
|