Thread: No teamorders
View Single Post
Old 20-06-2001, 22:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by airco

Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!

Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco
Neen, natuurlijk prutsen ze niet aan Barricello zijn wagen, het is Barricello zelf die een maat kleiner is dan Schumi. En zo heeft hij het graag.

Neen, ik heb geen contract van Schumi thuis liggen. Maar als we hier alleen nog dingen mogen vertellen waarvan we thuis het bewijs zwart op wit liggen hebben dan zal het hier heel stillekes worden denk ik...
Waarom ben je eigenlijk zo gepikeerd op mijn BTW?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote