View Single Post
Old 05-09-2002, 21:43
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Bedankt he mannen, ik heb ze bijna allemaal. Nog effe wachten op de mail van mijn naamgenoot en da komt dik in orde. Wat bereft Yves van de Mak. Laat maar komen die handel zou ik zeggen of fax je ze liever door. Laat me anders iets weten, ik wil tegen eind dit weekend iedereen hebben uitgenodigd.

Volgende week de andere kleppers mannen. Dat zal iets eenvoudiger zijn maar ik zou ze echt allemaal willen.

De Belcar gasten. Er zal een lijst volgen zoals deze van de TC. Indien iemand zich inschrijft zullen we dit in een andere topic zetten " Deelnemers Belkarting 2002".
Er zal een lijst komen met alle forummers. In volgorde van inschrijvingen die bij ons binnenlopen zullen we er dan de gepaste namen aan toevoegen. Zo zullen de komende weken de teams vorm krijgen zodat je zeker tegen de 2de week van november weet wie je teamgenoten zijn. Op uitzondering van de prekwalificatiepiloot die we pas zullen kennen op 2 nov. en voor iedereen een onbekende zal zijn.

De Vips. Ik kan jullie vertellen dat er 2 wereldkampioenen zullen bijzitten, 2 europese kampioenen en voor de rest héél snelle jongens en dames.

Toch nog even jullie bedanken voor de vlotte reacties.
Reply With Quote