Thread: No teamorders
View Single Post
Old 21-06-2001, 10:54
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

bwa nee, sennake

mor als ge heel dezen thread der nekeer op naleest, dan denk ik van ... *zucht*

Den originelen post ging over Hakkinnen die Coulthard niet ging helpen.
==> iedereen vond dit dom

als ge dan ziet dat er na enkele posts het onderwerp radicaal verlegt wordt naar Schumi. want als hij in dezelfde situatie zou komen, zou Schumi zijn teamgenoot ook niet helpen.

==> hier heb ik enkel op te antwoorden dat die ene keer, dat hij moest helpen, dat hij het ook gedaan heeft!!! Ik denk dat Mika hakkinnen zijn eerste keer Maleisie nooit zal vergeten!!
==> en toch, ondanks dat hij altijd zijn teamspel fair heeft gespeeld gaat er vollen bak gespeculeerd worden over Schumi dit, en schumi dat ...
==> Ik begrijp eerst en vooral de aanleiding al om in deze thread, een pro of contra Schumi kwestie te starten!!

dan nog over het feit van team-genoten die zijn niveau niet halen:
-destijds met Irvine werd hetzelfde gezegd. Toen Barrichello kwam, werd door iedereen geroepen==> Nu zal Schumi eindelijk eens een sterke teammaat hebben. ==> Niet dat ik Barrichello zo zwak vind, maar het is en blijft een feit dat hij Schumi onder normale race-omstandigheden niet kan bedreigen.

Wie moeten ze bij Ferrari dan wel gaan halen??? Ik denk dat er weinig toppers geneigd zijn om bij Ferrari te gaan rijden zene, waar Schumi ondertussen alzien wordt als een GOD. Laat dit nog eventjes los van het feit dat elke topper wilt winnen!!!

Nu roepen er velen van Raikonnen moet naar Ferrari gaan!!

maybe dat die het dan waarmaakt ja, maar voor hetzelfde geld gebeurt er net hetzelfde mee als nu met Barrichello!!!

airco