Quote:
Originally posted by airco
- In oostenrijk moest Schumi het vergelden omwille van de teamorders, en nu zou Coulthard wel geholpen moeten worden??? Wat willen jullie nu ??? teamorders of geen teamorders???
|
Ik ben in principe TEGEN teamorders. Dus dat is al klaar en duidelijk : als het aan mij lag waren ze er NIET. Bij Ferrari niet, bij McLaren niet, nergens.
Maar ALS McLaren eraan denkt om Häkkinen in dienst van Coulthard te laten rijden (en ik denk niet dat ze naar mij gaan luisteren als ik zeg dat ik dat liever niet heb) dan vind ik dat Häkkinen loyaal moet zijn t.o.v. zijn team en zijn ploegmaat. Dat is hij dus (blijkbaar toch, maar ik heb het hem zelf niet horen zeggen en hij is ook nog niet bij mij thuis geweest) NIET en dat vind ik zeer zwak.
Als ik me niet vergis is het dan Oneliner geweest die door de advokaat van de duivel te spelen, de stok in het hoenderhok gesmeten heeft, waarop hij prompt de mond gesnoerd werd en er uitspraken vielen in de zin van "1-0 voor Finish", terwijl ik van oordeel ben dat de gebruikte argumenten niet sterk genoeg waren om te staven dat Oneliner ernaast zat. Daarom ben ik ook in de bres gesprongen, en de argumenten van Oneliner wat kracht bijgezet, en de tegenargumenten wat ontkracht. Oorspronkelijk lag het hoegenaamd niet in mijn bedoeling om er Schumi zelfs bij te sleuren. Maar zoals Oneliner het hierboven noemt, werden zijn argumenten weggelachen, en vond ik dat hij toch een punt had, onafhankelijk van het feit dat ik niet van plan was die richting uit te gaan met de discussie.
Ik kan alvast zeggen dat Schumi in zoverre voor staat op Häkkinen, dat hij wel in dienst gereden heeft van zijn ploegmaat (dat is dus de PRO) , maar dat hij anderzijds ook niks meer te winnen had tenzij 2 overwinningen die de titel dan wel automatisch naar McLaren hadden toen gaan, wat hem zeker niet in dank door Ferrari afgenomen zou worden (dat is de CONTRA).
Dus ja, hij was loyaal, maar hij had ook geen alternatief. Ik denk dat in deze thread tot hier toe geen enkele gissing staat, en enkel feiten, en dat ik hiermee mijn beweegredenen en motivatie uitvoerig kunnen toelichten heb, en dat ik hiermee hoop de "rel" terug te doen ophouden en de peis in vrede in dit forum te doen weerkeren...