View Single Post
Old 10-09-2002, 22:52
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Maarten
ik heb al verhalen gehoord vanuit de paddock, en meerbepaald die bar ( schiet me niet dood als het een andere naam is ) de paddock! ik bedoel het eerste barretje in de paddock als je het begin van de paddock ziet als eau rouge (onder het circuit door en dan naar boven)

tzal daar ook wel met alcohol te maken hebben me dunkt!

komt er trouwens veel volk kijken naar die race? ben er zelf nog nooit niet geweest!
Ik ben er jaarlijks als toeschouwer voor de Touring Cup. Ik blijf meestal ter plaatse hangen tot ongeveer 2 uur na de start 24 uur 2CV. In de buurt van het dranken-tentje in Eau Rouge.

2CV ben je al snel beu gezien, maar in het albekende shopping center aan Eau Rouge is er jaarlijks een bijeenkomst van 2CV's. Als je de kans hebt moet je daar eens gaan zien. Daar zie je enerzijds ongelooflijk uitgebouwde 2CV's en anderzijds geitjes waarvan je denkt : "Hoe hebben die de hellingen in de richting van het circuit kunnen bedwingen ?" Vooral als je dan naar de nummerplaten kijkt : Zweden, Finnen, Oostenrijkers, Tsjechen, Hongaren ... te veel om op te noemen. Er zijn er bij die enkel 2 zetels vooraan hebben staan, achteraan uiteraard de nodige alcoholische toestanden EN enorm veel wisselstukken voor hun "bolide". De heren die deze laatste vehikels besturen zijn dikwijls, zoals ze bij ons zeggen, met geen tang vast te pakken.

Wel de moeite !!!

Heeft plaats voor de start en ongeveer tegelijkertijd met de start van de 24 Uur beginnen zij aan een rondrit. (Zij die nog starten).

C U
Reply With Quote