View Single Post
Old 16-09-2002, 12:26
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Voor ons was het deze keer een grote pechrace. We starten als 12e maar op een breed circuit als dit was dit veel minder een nadeel dan op andere banen. Erger was echter dat mijn kart niet optrok, elk recht stuk reed gewoon iedereen van mij weg. Na een ronde of 3 reed ik dan ook zeer overtuigend laatste. Nog een ronde later werd ik zelfs al gedubbeld, ik begon echt aan mezelf te twijfelen. Maar nog enkele ronden verder kwam de aap uit de mouw: de gaskabel brak. Daar stond ik dan, na een spurtje richting pits kreeg ik daar een nieuwe kart, opnieuw met koude banden en met een stoel die veel te ver naar achter stond. Afin toen ik terug goed en wel weg was hadden we al 6 ronden achterstand op de nr 1 en 4 op de voorlaatste. Mijn eigen prestatie was dan nog ronduit slecht deze keer maar mijn teammaat reed wel nog 3 ronden van die achterstand goed. Maar we bleven laatste. Wat ik wel spijtig vond was dat er geen opwarming was vooraf, aangezien ik het circuit totaal niet kende.

Hopelijk volgende keer beter, dat ik toch mijn 10e plaats in het klassement kan behouden

FF

PS: toch nog even vermelden dat mijn vriendin een mooie 49 reed in de vrouwenwedstrijd en Sonja bij momenten het vuur aan de schenen legde, dit voor haar 6e keer in een kart
Reply With Quote