The Mighty M Racing kon ook deze race niet ontbreken, hoewel zowel Maarten als Manfred niet aanwezig konden zijn! Ik nam de start en lag na 2 ronden op de 2e plaats achter Driesco die niet bij te houden was, een klasse apart! Nadeel was wel dat ik nog nooit in Aalst had gereden en de eerste ronden dus verkenning waren, maar toch een 2e plek na 2 ronden! Ik had heel mijn stint door een leuk gevecht met de uiteindelijke winnaars! Achteraf bleek dat de kerel waarmee ik strijdde om de 2e plaats altijd in Aalst kwam karten en het circuit dus heel goed kende!
We wisten dat mijn teamgenoot trager was als ik, daarom dat ik een goeie 35min heb gereden totdat het vatje leeg was bij mij! De wissel verliep vlot en de vervanger van Maarten of Manfred deed het allesbehalve slecht, toch reed hij een dikke seconde trager als mij waardoor we stelselmatig terugvielen in de rangschikking, alles was namelijk erg "close" vooraan!
Een uiteindelijke 6e plaats was een goed resultaat vermits mijn naaste concurrent in het kampioenschap (Geert, VDH Racing) 7e eindigde na een ongelukje en ik zo nog wat punten kon terugpakken. Nog één race te gaan en er is nog niets beslist in het kampioenschap! Alles zal van de race in Machelen afhangen, Mighty M Racing en Benklak zullen zeker weer van de partij zijn!
Greetzzz
ps: Ik von dat er heel fair werd gereden, mede dankzij het brede circuit en de goede inhaalmogelijkheden.
|