Ik denk dat ik nu wel kan vertellen wat we van plan zijn! Ons idee was om voor het goede doel te gaan circuitracen door deel te nemen aan de VW Funcup! Als goede doel hebben we "Artsen zonder grenzen" gecontacteerd, zij zijn heel enthousiast omtrent dit voorstel dat we hen deden en zijn bereid om samen te werken in dit leuke kampioenschap!
We hopen door dit concept grote sponsors aan te trekken en twijfelende sponsors makkelijker te overtuigen. Deze samenwerking met Artsen Zonder Grenzen zou ook publicitair voor meer en positieve aandacht moeten zorgen, omdat dit concept uniek is in de VW Funcup. Het samenstellen van de map en het zoeken naar sponsors kan nu definitief van start gaan! Deze week ga ik nog over de concrete kanten praten met de mensen van Artsen Zonder Grenzen en dan zouden we 100% zekerheid hebben over de samenwerking.
Ik ben nog student en dus zullen we het hele budget + de giften aan het goede doel volledig moeten gefinancierd worden door sponsors. We kunnen niets zelf bijpassen. Ik kijk er helemaal naar uit om dit zelf als jonge gast helemaal uit te werken. Als er mensen geïnteresseerd zijn om hier aan mee te werken of me tips, advies willen geven kunnen ze mij altijd mailen op
fa023141@skynet.be!
Greetzzz