jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben terug maar heb gefaald ...
tis te zeggen, ik heb maar 3/4de van de toer aan kop gereden
op het rechte stuk voor de laatste bocht is er éne uit mijne slipstream gekomen en ik kon hem er af rijden, maar dat doet ge niet hé
ik ben als eerste dus de eerste bocht in gegaan, met allemaal kleppers zoals BG racing, engels top team (in de race de snelste ronde) en de Ladies (Duchateau-Delcour-Dubois) in mijn gat maar ze zijn der niet overgekomen, kijk maar naar champions, twee wagenlengtes voor in de eerste bocht, en die slipstream heeft het daarna om zeep geholpen, toch als tweede doorgekomen na de eerste ronde, maar een gebrek aan power en een haperende naftleiding hebben mij op het tweede rechte stuk nog twee plaatsen gekost (Delcour en nen engelsman die mij voorbij zijn gegaan) dan de derde toer zat eric jamar in mijn gat, die er op het rechte stuk ook voorbij, kl*te moteur (is nog altijd die van franco 25u en die marcheert dus nog altijd niet naar behoren). soit, ikke maar aant gaan tussen die topteams en uiteindelijk als 11de na een uur binnengekomen, zonder de wagen te forceren (der waren immers nog 4u te rijden). bangelijk gevoel zo aan kop rijden van een race, het staat bangelijk op onze video (broer stond in de eerste bocht), zelfs de engelse speaker riep mijn naam af enzo. crimineel
daarna zijn we iets teruggevallen (er waren immers alleen maar belgische topteams mee, en die zijn qua snelheid nog iets te hoog gegrepen) pieter nam over daarna ons vader toen zaten we op de 16de plaats, dan terug naar 14de gegaan en uiteindelijk op twee toeren van het einde kwam francois verbiest (procar opel silhouette) ons vader nog voorbij, zodat we 15de zijn geëindigd. sterke prestatie vind ik dat.
nog een pluspunt is dat we geen enkel mechanisch probleem, nog een stuurfout hebben gehad/gemaakt! zonder een extra pitstop te moeten maken hebben we de koers van 5u uitgereden.
ook een chapeau voor het organisatietalent van de engelsen. bangelijk informatie, zo zijn de tijden van de qualis van alle teams op papier gezet en rondgedeeld. ook de startgrid staat op papier (met Perdieus/Perdieus/Perdieus op de POLE

). alle wagens zijn vooraleer de koers begon minstens drie keer technisch gekeurd (niet slecht, geeft iedereen een zekerder gevoel, zo is de wagen van de Ladies betrapt op een extra fiche/zekering en lotje dat ontbrak op de motor) echter zonder gevolgen voor de race
einduitslag race:
1. Rain Tyre Ladies
2. BG Racing (Nava-Gressens-Pacques)
3. Home Maintenance (Jamar-Barbary-Charlier)
4. Ava Scupad (Linnertz-Haugg- d'Allemagne)
greetz
maarten