View Single Post
Old 17-09-2002, 15:27
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

INTERESSANT VOORSTEL 24U VAN FKI (karting)

Kartgrid Racing Team zal hoogstwaarschijnlijk (hangt van jullie af) deelnemen aan de 24u van First Kart 'Inn te Machelen.

Daarvoor zijn wij op zoek naar piloten die deze race op een aangename doch gedreven manier willen meemaken.

Voor slechts 40 euro per uur geven we jullie de kans om deel te nemen aan dit evenement.
De samenstelling van het team maakt niet uit, één team, twee teams, ... hoe meer zielen hoe meer vreugd.
KartGrid.be vliegt erin en wil zijn leden en alle andere motorsportfanaten eens extra in de kijker zetten met deze stunt.

Stel gerust een team op en laat me snel iets weten, de enige vereiste die ik wel wil stellen is dat in ieder team dat wordt samengesteld één plaatsje wordt vrijgehouden voor een KartGrid-medewerker.
Een kleine moeite dacht ik zo als jullie daarvoor tegen deze voordelige prijs kunnen deelnemen.

Aarzel niet om eventueel verder vragen te stellen hier in deze topic of via mail.

Hoor ik daar de eerste racefanaten al

Contact?
Flitser@kartgrid.be
Voor meer info en vragen kan je ook ons forum raadplegen op http://forum.kartgrid.be bij de topic "Karting Algemeen"