View Single Post
Old 20-09-2002, 09:18
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally posted by fordje
Vraagske ?

Als jullie nog zo eens organiseren, kan ik ook zo eens een raceke meedoen? Al bij al lijkt dit me een toffe boel.

Dan moeten jullie me wel doorgeven wat ik moet installeren van software en welke functies waar liggen.

Een ander probleem is dat ik dus geen joystick heb en dus enkel met pijlkes kan sturen. Zou dit lukken?

Laat het maar horen he, slechter dan Yoong zal ik toch niet zijn zeker?
Een eerste vereiste is het spel zelf. Ik weet echter niet of dit nog makkelijk in de handel te verkrijgen is. Er zijn natuurlijk nog andere manieren, maar daarover ga ik hier niet uitweiden. Misschien zit hier ergens een behulpzame ziel die de wenk begrijpt. Lastig bij deze laatste optie is dat je dan enkel on line kunt spelen, niet off line (toch voorzover ik weet).

En als bedieningsinstrument raad ik persoonlijk de pijltjestoetsen wel heel sterk af. Ik heb het ooit eens geprobeerd en ik was wel degelijk heel wat slechter dan Yoong nu. Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn en misschien hoor jij daar ook bij, maar over het algemeen is het op die manier haast ondoenbaar.
De beste optie is een stuur, maar met een joystick is het ook wel te doen (sommigen van de allersnelsten doen het ook met een joystick).

Vanavond zal ik eens trachten alles op een rijtje te zetten qua programma's die je nodig hebt om on line te racen, met de nodige links.

Volgende race is trouwens op 2 oktober, op het 24-urencircuit van Le Mans.