View Single Post
Old 21-09-2002, 08:11
Jenne's Avatar
Jenne Jenne is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mario

Er zijn natuurlijk nog andere manieren, maar daarover ga ik hier niet uitweiden. Misschien zit hier ergens een behulpzame ziel die de wenk begrijpt. Lastig bij deze laatste optie is dat je dan enkel on line kunt spelen, niet off line (toch voorzover ik weet).

En als bedieningsinstrument raad ik persoonlijk de pijltjestoetsen wel heel sterk af. Ik heb het ooit eens geprobeerd en ik was wel degelijk heel wat slechter dan Yoong nu. Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn en misschien hoor jij daar ook bij, maar over het algemeen is het op die manier haast ondoenbaar.
Je kan met die laatste optie van Mario wel gewoon ook offline rijden hoor. (Ik heb het al voldoende uitgetest ). Als je wil kan je altijd naar me mailen, en dan stuur ik wel eens een brief met een frisbeetje bij op

En keyboard lukt wel om op de baan te blijven en constant te rijden, alleen ben je er trager mee. Bij mij zijn m'n tijden na de switch van keyboard naar stuur zo ongeveer met 2sec gedaald op de kortere circuits (monza/Watkins glen), 4sec op de iets langere circuits (mexico/rouen), op spa zelfs al 7sec en op de ring win je er makkelijk een halve minuut mee . Dus ik raad je een stuur aan (of een joystick lijkt bij veel mensen ook nog zeer goed te werken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee).
Reply With Quote