idd goed geamuseerd, al heb ik wel wat ambras gemaakt met de marshalls! ik was aan het vechten met de teammaat van benklak, toen deze mij onder geel (ik liet gas los) voorbij ging, niemand had het gezien, en hij liet me terug passeren omdat hij zag dat hij fout was. nu zagen de baancommisarissen het wel en ik mocht een minuut in de pits gaan staan! tof zenne! ik was serieus kwaad want ik was ervan overtuigd dat dit het gevecht om de 2de plaats was. langs de muur deden ze teken dat ik 3de lag toen ik achter de collega van benklak reed. ik dus volledig in de aanval en dan gebeurt dit jammerlijk incident. spijtig
mijn zus had de start genomen maar kreeg al ena een paar ronden een stop van 10 sec omdat ze teveel tikken uitdeelde aan de 2de vrouw. ze was sneller maar kon er niet voorbij omdat die andere vrouw de deur dicht deed, en contact was dus regelmatig aan de orde. foutje van mijn zusje, ze had meer geduld moeten hebben!
maar soit, we zijn toch nog op het podium gefinisht, mb 3de, evengoed als vorig jaar. flitser heeft gewonnen met het kartgrid team, die waren onhoudbaar, gewoon buiten categorie.
ik ben tot het besef gekomen dat ik eigenlijk te groot ben voor karting (1m90), ik voel het nu aan de blauwe plekken. gisteren in het kartje werd ik van links naar rechts gesmeten omdat het stoeltje veel te breed was, mijn rug draagt nu de gevolgen. en mijn handen staan vol met blaren, pijnlijk gisteren!