Het liep inderdaad lekker gisteren, handen wel vol blaren en een veel te lange stint ( was blijkbaar nodig van onze zeer goede teammanger ) deden me vandaag dan maar de das om.
Verder wil ik zeker ook de prestatie van Philippe niet vergeten he mannen. Met zijn jarenlange ervaring mochten zijn tijden er ook wezen zulle. Dat ik de smaak terug te pakken heb van het karten bleek weeral gisteren. Natuurlijk hadden we moeten winnen maar karting is nu eenmaal ook een technische sport en het ongeval van Sonja was niet haar noch dat van de andere pilote haar fout. De één verschiet omdat ze blauw kreeg, ging veel te hard in de remmen en Sonja vollepetrol er in.
En wat Flugel zegt zijn er mij nog komen zeggen, ik weet nie hoe dat komt maar ik zit inderdaad lekker relaxed. Wa zou da geven als ik echt moest rijden.
Neen, sorry grapje, dit was echt op de limiet rijden, sneller kan niet, althans ik toch niet.
Toffe race daar in Puurs.
Wat Fordje betreft : ik denk steeds dat ik fair rij maar een klein tikje is sneller gebeurd dan ik eigenlijk wel wil.
We zien wel wat we er daar van bakken met mijnen vliegenden Hollander.
|