Thread: Paddock F12002
View Single Post
Old 29-09-2002, 13:58
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Paddock F12002

Als de beste F1simulator aller tijden GrandPrixLegends een goeddraaiend online kampioenschap heeft, mag F1 2002, het beste F1 'spel' niet achterblijven natuurlijk. Nu dat het echte F1seizoen bijna voorbij is en de temperatuur buiten fors daalt (= computerweer) leek het me hét moment bij uitstek om eens een keertje de mogelijkheden na te gaan voor zo'n online wedstrijdjes.

Problemen die kunnen opkomen:
*F1 2002 heeft een uitstekende multiplayer optie. Ik heb al enkele malen via gamespy kunnen connecten op redelijke servers, en de speelbaarheid is best ok. Wat ik me echter afvraag is; wat er zou gebeuren als een gewone verbinding (ADSL/Telenet) als server fungeert en enkele clients mee laat racen. Speelbaar of niet ? Een vraagje aan de GPL-mannen: wie 'servt' bij jullie een race ? En hoe is de speelbaarheid ?

*Het spel zelf: Moeilijkheidsgraad. Minimaal Rempunthulp en Stuurhulp op 'uit' ? Of gaan we ook automatisch schakelen ?
Carsetups: Houden we het bij de default carsetups of gaan we zelf sleutelen ?

*Belangstelling: Niet iedereen heeft EA SPORTS F12002 (hoewel daar makkelijk voor kan gezorgd worden )
Wie kan er al zeker meedoen en/of toont belangstelling voor dit initiatief ? Of laten we dit beter links liggen

Reacties aub