View Single Post
Old 23-06-2001, 22:08
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

ik heb daarnet nog maar eens geprobeerd om gp legends te installeren. Blijkbaar waren er hier en daar nog wat tijdelijke bestandjes van vorige installaties overgebleven. Nu heb ik het dus eindelijk, na het verwijderen van die bestanden , wel kunnen installeren, en eindelijk, na maanden nog eens kunnen spelen.
Misschien ligt het aan mij, maar het enige positieve punt aan dit hele spel is voor mij het geluid.
1 - de besturing : ik heb een ms force feedback stuur en hoe ik het ook calibreer, die auto's zijn gewoon onbestuurbaar. 'When Four wheel drifts where the style of the day' staat er op het hoesje. Drifts ? Hoe ik ook probeer, dat is mij toch nog niet gelukt moet ik zeggen. Als je eens wil driften in de bochten, steek dan eens ColinMcrae 2 in je cd-rom. Dan zul je pas weten waarom je dat force feedback stuurtje hebt.
Ik vraag mij trouwens af hoe die auto's toen remden. Als ik de rem intrap dan vertraagt de auto, dat wel, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat zo'n jaren-60 F1 maar zoveel remkracht had.
2 - de graphics : F1RC draait supervlotjes op mijn computer, dus aan mijn (toch ook weer niet zo recente) machine ligt het niet. Half life dateert uit dezelfde periode, maar grafisch gezien is dat niet half zo verouderd als GPL.
3 - Het geluid : Voor mij zowat het enige positieve punt aan het hele spel. Niet kunstmatig of softwarematig nagebootst, maar heel levensecht.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar zo goed als ik F1RC vind (en zelfs beter dan gp3), zo slecht vind ik GPL.
Reply With Quote