Thread: Copyright
View Single Post
Old 29-09-2002, 16:24
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by vincentdb2001
Ik zie ook niet graag foto's die ik genomen heb zonder bronvermelding op een andere site.

Maar ja, ik heb meer dan 3600 foto's on-line op mijn site, en het zou véééél te veel tijd nemen om die te beveiligen, en ik zou ook niet weten hoe ik dat efficient zou moeten doen... Bron op de foto's, dat zou ik kunnen doen, maar dat neemt ook te veel tijd...

En, zoals Airco zegt, kan je ze meestal toch nemen, met of zonder beveiliging, als je een paar trukjes kent.

Maar soms haal ik het toch niet, zoals bvb op www.bertlogin.com (heb ik geprobeerd, zo maar, niet om de foto's te pikken of zo ). Rechtse muis-knop : niks, selecteren, en dan ctrl+c, onmogelijk om te selecteren. Dan kijk je naar de bron, eerst lees je dat de bron niet beschikbaar is, maar als je naar beneden scrolt, zie je de codes wel. Dan probeer ik adreses zoals http://www.bertlongin.com/left.htm , dan nog altijd niks...
Ik zou het niet weten... wie wel?
(webmaster www.bertlongin.com => ik doe dit zonder enige slechte bedoeling, no offense)

Vincent
Probeer dan eens op de frontpage-knop te drukken in explorer, daar komt ge ook al een heel eind mee. En anders gewoon een screenshot hé
Reply With Quote